Predstavujeme...ŠIMON MAJER

13.09.2012 19:47

Predstavujeme vám novú posilu Nulovej Šance - ŠIMONA MAJERA!

        Meno : Šimon Majer

        Dátum narodenia: 24.1.1995  (17 rokov)

        Výška: 175cm

        Váha: 74 kg

        Prezývka: Šimco

        Obľúbený post: útočník

        Noha: ľavá

        Typ turf: Adidas AdiCORE

        O bľúbený klub: nemám

        Obľúbený hráč: Coentrao (Real Madrid)

        Obľúbené jedlo: Špagety

        Obľúbený nápoj: Pepsi

 

        Povedz nám o sebe niečo.

            Som 17 ročný stredoškolák. Som komunikatívny a myslím že mám zmysel pre humor :D

        Kedy a kde si začal s futbalom?

            Začal som v klube FK Slovenská Ľupča asi keď som mal 7 rokov

        V akých kluboch si doposiaľ hral?

            FK Slovenská Ľupča, Baník Ľubietová, TJ Družstevník Strelníky

        Aký je tvoj najväčší futbalový úspech?    

            Myslím že to boli 2 góly za Ľubietovú proti rivalovi 1. FK Horehron v boji o prvé miesto.

        Aká je tvoja silná stránka vo futbale a naopak čo by si chcel zlepšiť?

            Myslím že mojou silnou stránkou je vytrvalosť a bojovnosť. S čím som však nie spokojný je moja práca s                 loptou.

        Čo očakávaš od svojej prvej sezóny v minilige?

            Kopec dobrých zápasov a zlepšenie svojich futbalových schopností

        Ako vnímaš Nulovú Šancu a spoluhráčov z Nulovej Šance?

            Aj keď som v tomto klube odohral len jeden prípravný zápas myslím že je to klub z ktorého cítiť predovšetkým tímového ducha a verím že stanem jeho súčasťou.
        Aké sú tvoje iné záľuby, a čo robíš vo voľnom čase?

            pozeranie filmov,behanie a hra na gitare aj keď sa jej veľmi nevenujem